plannetvenus

Poezii proprii

Posted on: June 10, 2011


Scumpa mea mamica

Tu esti unica pe lume

Datorita tie, eu traiesc

Ori ce-as spune eu anume

Tot pe tine te iubesc.

Mi-ai aprins lumina vietii

Pe acest mare pamint

Si cuvintul simplu <Parintii>

Este foarte, foarte sfint!

Daca am eu o durere

Tie eu ti-o-mpartasesc

Tu esti a mea putere

Tie mama-ti multumesc!

Viata

Viata e lunga,

Cind iti doresti sa traiesti

Si pacea e lunga,

Cind nu te sfadesti

Si bucuria e lunga

Atunci, cind ti-o doresti

Si chiar daca poate

Nu vrei decit moarte

Invata sa traiesti!

Ploaia

Iti cade pe piele

Si nici nu te doare

Vine din cer – curat

Un strop de ploaie

Toti il iubesc,

Toti il asteapta.

Se roaga la cer

Si ziua, si noapte.

Iar atunci cind vine,

Vine cu ploaie

Pamintul rodeste,

Pe mese piinea se taie!

Pisicuta mea

Pisicuta mea frumoasa

Dulce, draga si duioasa.

E cuminte si e culta

Tot ce-i spun, ea ma asculta.

Eu pe dinsa o iubesc

Si de ea eu ingrijesc.

Mama

Lumii m-a nascut

Luminii m-a dat

Prin al nostru Dumnezeu

Prin al ei suflet curat

Si cind un inger a coborit

Pe inger ea l-a luat

Acel inger pazitor

De Dumnezeu a fost dat

In graiul ei matern

In limba sa frumoasa

Pe inger l-a hranit

Cu inima curata.

Ea a varsat atita lapte dulce

Ingerului i-a dat

I-a dat o viata

Si lucruri multe l-a invatat

Dar cine ea, i-a dat o viata?

Doar ea e unica

Intr-un cuvint poate mai simplu

Eu o numesc desigur <Mama>

Garoafa

Garoafa, garofita – aleasa

Ce cresti la mine acasa

Esti frumoasa tare foc

Esti cuminte, stai pe loc

Iar soarele-ti zimbeste tare

Ca esti – cea mai frumoasa floare.

Scumpa si iubita mea mama

Cind vreau sa dorm

Ea ma alina,

Iar cind pling

Mama suspina.

Ma sprijina mereu

Cu sufletul ei blind

Ea pentru mine e – un zeu

Ma face sa nu pling.

Zimbetul ei ma incalzeste

Miinele ei ma mingie, cind dorm

La capatii ea sta si ma pazeste,

Cind ma infund in al meu somn.

De mi-e rau sau de mi-e bine

Nu ma lasa niciodata

Ea mereu e linga mine

O! Scumpa mea mama.

Tu esti totul pentru mine

Viata mea tu esti

Te iubesc intotdeuna

Si tu stiu, ca ma iubesti.

Moldova scumpa

Moldova, esti aierul curat cel respir in fiecare zi

Cind soarele incepe din raze a sclipi

Incepe sa se arate vazduhul naltei tari

Cimpii, livezi si codrii argintii

Pasarile cinta intr-un grai frumos,

Iar frunzele danseaza in vals armonios.

Limpede e cerul cu pasari linga el

Si ivorasul curge alene tot mereu.

As vrea mereu, sa ramii asa!

Moldova scumpa, Moldova mea!

2 Responses to "Poezii proprii"

Frumoase poezii !!!Bravo !!!

Leave a Reply

Venus

June 2011
M T W T F S S
     
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 10 other followers

